Intervall

Intervall: Az óra az alapos bemelegítés és nyújtás között két részből tevődik össze:

  1. Az első szakasz (kb. 20 perc) intervallum edzés, mely tervszerűen váltakozó szakaszokból, terhelési és pihenőidőkből áll. A pihenőidő is aktív, de kisebb intenzitású, mint a terhelési idő. Az intervallum edzés számos előnye közül egy pár: fokozott és hosszabb ideig tartó zsírégetés, állóképesség javítás. Nagyon hatékony edzésforma, mert rövid idő alatt nagyon sok energiát használ fel, miközben a szervezet és a szálkásítás mellett még izmosít is.
  2. A második szakaszban alakformáló gyakorlatokat végzünk, általában két izomcsoportra fókuszálva (az izomcsoportokat óráról órára váltakoztatjuk). Ennek a résznek a célja a szép, formás izmok kialakítása, melyek akkor fognak látszani, ha nem fedi őket komolyabb zsírréteg.
    Ott a helyed, ha még van mit tenned a legjobb nyári formádért, és akkor is, ha ez már megvan, de szeretnéd növelni az állóképességedet a jobb közérzet és magasabb teljesítmények érdekében!

Event Timeslots (1)

  • Hamarosan kezdődő edzések